Coffee and doughnuts

A forum to talk about anything you like...
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 The question game

Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next
AuthorMessage
maggie12128
New user
New user
avatar

Female Number of posts : 11
Location : Look behined....Roar Did I scare you?
Intrests : Being a techer,animal tranier,block buster member,pet land member
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: The question game   Thu Nov 22, 2007 10:30 pm

All you gotta do is ask a question.

OKay here is my question

How did Kira and Dean fall in love?
Back to top Go down
http://talkclubpenguin.forumotion.com
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Thu Nov 22, 2007 10:32 pm

our moms were friends and we known each other forever and she is so awesome...

do u like the sunny
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Rhyse
coolest man ever Admin
avatar

Male Number of posts : 114
Registration date : 2007-11-05

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 3:21 am

yes i do

do you like me?
Back to top Go down
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 10:35 am

NO! lol jk ya I guess, but I don't really know you.

What's your favorite thing abouut me?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 10:44 am

um ur laugh.

do u like hotdogs?
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 10:45 am

yes

What's your favorite movie?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 1:16 pm

I don't know

Do u like me?
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 4:07 pm

No, I love you lol

What's one thing you can't live without other than like oxygen, water, ect.

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 4:33 pm

um u. u wanted me to say that... lol

what do u like more than hockey?

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 7:59 pm

no I didn't, i thought u would say Dr. Pepper lol

Everything

What's ur favorite color?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:00 pm

red or greene

do u like laughing?

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:14 pm

Ya, I laugh alot

Do u like iPods? lol

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:15 pm

z best of music players.

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:19 pm

naturaly, and Macbooks r z best of laptops, I wish I had a mac lol

Do u like water?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:19 pm

no I like dr pepper lol

do u like Sleep ?

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:21 pm

hmmmm depends on how sleepy I am....

Would u consider urself 'cool'?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:23 pm

not really. I try more to go for the cute apearence but I admit I am a little bit cool.

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:24 pm

lol ur cute & I'm hot

would u rather be a king/queen or a prince/princess?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:25 pm

I don't know...

would u rather have a dog or a cat?

ps check ur pms.

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:38 pm

a dog

how many dr. peppers have u drank in one day?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:39 pm

9

do u know anyone that does not like soda?

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 8:55 pm

is that even possible? oh wait I do know sum1, Hannah Kali's sister

Do u mind shopping?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Fri Nov 23, 2007 9:12 pm

I like it for like 2 hours then I just sit down and zone out...

do u like shopping?

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Kira
Z Awesomestest
avatar

Female Number of posts : 2785
Age : 24
Location : You know, circleish planet....green & blue.... no not pluto....
Intrests : hmm, Taking pics, acting, facebook *smiley face*, texting, movies, music, My husband *laughing face*
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: The question game   Sat Nov 24, 2007 8:26 pm

Ya, but only if I can buy stuff or I'm w/ a friend. not as much fun if ur w/ ur mom & can't buy anything...

What college do u want to go to?

_________________

So I kinda maybe might like you a lot more than I had originally planned...
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=1146963267
Dean
Greene one
avatar

Male Number of posts : 9198
Age : 25
Location : Somwhere in the US drinking Dr pepper
Intrests : Kira, caffine... u know normal stuff teenagers like.
Registration date : 2007-10-31

PostSubject: Re: The question game   Sat Nov 24, 2007 9:58 pm

I don't care as long as it is with u

_________________



"OMG TEH CHIPMONKS IZ COEM TO GIT US!"
-Bruce
Back to top Go down
http://coffeeanddoughnuts.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: The question game   

Back to top Go down
 
The question game
Back to top 
Page 1 of 19Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next
 Similar topics
-
» 8 MOI THU VE GAME POKEMON
» Shogi Flash game
» Roleplay Game
» Scariest Video Game ever played?
» Theme/Background question

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Coffee and doughnuts :: Off topic chat :: Posting games-
Jump to: